Notre association

Soumis par Patricio le mar, 20/03/2012 - 07:58

• La teksto estas en procezo de traduko ... kaj de kontrolo Ĉiu enskribita persono sur la loko estas agrable invitita por partopreni al la plibonigo de ĉi tiu, ĉefe helpante al la traduko kaj la korekto. Le texte est en cours de traduction ... et de contrôle Chaque personne inscrite sur le site est agréablement invitée à participer à l'amélioration de celui-ci, notamment en aidant la traduction et la correction.

(fr) L'APE est une asbl de droit belge dont le but est la promotion de la Langue Internationale Espéranto dans la partie francophone de la Belgique. (eo) La APE estas asocio sub belga leĝo kies objektivo estas la promocio de la lingvo internacia Esperanto en la franclingvana parto de Belgio.